Płatności
Zakupy

Składanie i realizacja zamówienia

   

Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie? To jest Bardzo proste!

 

1. Załóż konto w sklepie

   

Klient wypełnia wszystkie wymagane pola w formularzu rejestracyjnym, wypełnienie tych danych jest konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia.

Klient ma prawo w każdym momencie na wgląd i poprawę swoich danych osobowych lub zgłosić do obsługi sklep-asg-militaria.pl żądanie zaprzestania przetwarzania jego danych .

 

 2. Wybierz interesujące Cię przedmioty i dodaj je do koszyka


Klient kompletuje zamówienie wybierając z katalogu znajdującego się na stronie sklepu internetowego produktów oferowanych do sprzedaży. Wkładanie artykułów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku „dodać do koszyka” pod zdjęciem artykułu a akceptacja całego zamówienia odbywa się po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie”.

Klient może opisać dodatkowo w „uwagach” swoje zamówienie. W takim przypadku sklep-asg-militaria.pl  dołoży wszelkich starań, aby dołączyć do zamówienia wszystkie uwagi zgodnie z intencją Klienta. W takim przypadku do zawarcia umowy dochodzi po dostarczeniu produktów na adres wskazany przez Klienta z chwilą akceptacji Klienta. Klient może wskazać preferowaną godzinę dostawy.

sklep-asg-militaria.pl  - nie ponosi odpowiedzialności za niezgodności pomiędzy informacjami jakie opisał Klient w uwagach do zamówienia, a dostarczonymi w zamówieniu.

Klientów korzystających z usług sklep-asg-militaria.pl  obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zamówienia zawierające treści o takim charakterze nie będą realizowane.

 

 3. Realizacja zamówienia


Realizacja zamówień w sklepie internetowym jest trzyetapową

Pierwszy etap następuje poprzez automatyczne poinformowanie klienta na wskazany adres mailowy o przyjęciu zamówienia. W przypadku płatności przelewem na konto klient otrzymuje numer rachunku bankowego, na który powinien wpłacić określoną kwotę pieniężną a w przypadku formy za pobraniem informacje o tym.

W drugim etapie klient otrzymuje informację o gotowości wysyłki.

Trzeci etap – to e-mail informujący o wysłaniu zamówienia.

Klient ma prawo anulować zamówienie .

Koszt dostawy podany jest w cenniku usług i zawsze wyświetlany podczas składania zamówienia. Wysłanie potwierdzenia zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem wybranego kosztu dostawy.

Do dostarczonego zamówienia zawsze dołączany jest dokument sprzedaży-paragon lub fv. W sytuacji, gdy żądanym przez Klienta dokumentem sprzedaży jest faktura VAT, kurier dostarczy orginał fv.

Zamówienie stanowi ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Zastrzegamy, iż asortyment oraz ceny poszczególnych produktów mogą ulec zmianie w czasie od złożenia zamówienia do chwili zawarcia umowy. Mailowe potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji stanowi przyjęcie oferty według treści oświadczenia złożonego przez sklep i decyduje o chwili zawarcia umowy. Od momentu zawarcia umowy informacja o jej istotnych elementach, tj. o asortymencie i cenie wiąże oferenta. Niezależnie od powyższego, w razie zmiany asortymentu lub ceny poszczególnych produktów w czasie pomiędzy złożeniem zamówienia a przyjęciem go do realizacji, Klient ma prawo zrezygnować z zakupu danego artykułu, aż do momentu realizacji – na drugim etapie jego realizacji.

W przypadku, braku możliwości skompletowania przesyłki zgodnie ze złożonym zamówieniem z powodu braku któregoś z zamówionych produktów pracownicy realizujący zamówienia będą kontaktować się z Klientem e-mailowo lub telefonicznie w celu zaproponowania innego towaru.

W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem kupujący powinien niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę.

 

 

 UWAGA - ODBIÓR PRZESYŁKI OD KURIERA


Odbiór towaru od kuriera musi być poprzedzony gruntownym sprawdzeniem, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.
W momencie stwierdzenia szkód transportowych konieczne jest spisanie w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego.
Daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu muszą być jednolite.
W uwagach należy zaznaczyć, że sprzęt był zapakowany w oryginalny karton producenta z wypełniaczami oraz karton zewnętrzny wypełniony woreczkami dystansowymi z powietrzem lub folią bombelkową, owinięty był strechem i zaklejony taśmami firmowymi.
W przypadkach kiedy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny itp. sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i reklamację w firmie UPS.
Jeśli protokół szkody zostanie spisany prawidłowo, reklamację w UPS składa Nasz sklep. Klient otrzymuje wymieniony towar lub zwrot gotówki.

W koszyku 0
Do zapłaty 0.00 zł
Koszt przesyłki 8.60zł
Pon - Piątek 9:30 - 17:30
Sobota 10:00 - 15:00
telefon 508233582
email napisz do nas
gadugadu gg56726529
Jeśli potrzebujesz pomocy,
skontaktuj się z nami
Podaj nam swój e-mail jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel